Juhéj! Megkezdődött a nagytakarítás!

Azaz drága kicsi kacsóimmal neki estem a gigászi feladatnak. Tegnap a konyha volt soron, mert úgy döntöttem, hogy először azokkal a helységekkel kezdek, ahol dekorálni fogok. Mivel amerikai konyhás nappalink van, ezért a konyha kiált az égősorért. (Igaz, hogy nekem minden hely, zúg, sarok kiált az égősorért, tekintve, hogy égősor mániás vagyok.) Mindegy a lényeg, hogy túlvagyok a konyhán és igencsak nyafogok, mert teljesen kimarta a kezemet a vegyszer. Bár ez eltörpül amellett a kellemes érzés mellett, amit a frissen illatozó, tiszta konyhám látványa okoz. És a tetejére, felagattam az égősort is, és így már olyan karácsonyos az egész konyha. Jaj, de szép. Mivel az időjárás keresztbe vágta a számításaim, így a tegnapi ablakpucolás elmaradt. Még az lesz számomra nagy harci feladat, mert van egy 4 m x 3 m-es erkélyajtónk, amit nem kifejezetten szeretek pucolni. De afölött is szépen mutat az égősor… (jó, tudom, tudom, nem vagyok normális égősor ügyben)
Remélem, ma jobb idő lesz és nekikezdhetek az ablakoknak is. Finish-be érkeztünk karácsony ügyben, már látszik a célszalag, már csak egy hónap van hátra, úgyhogy muszáj turbó üzemmódra kapcsolnunk nekünk, nőknek.
És közbe még a homeopátiát is csináljuk, ma megyünk újabb bioresonantiás kezelésre, de mindegy, mert így az égősorokkal már sokkal de sokkal kellemesebb a családi hangulat. Annyira imádom ezt a karácsony előtti időszakot.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése