Kávézó körkép

Nagy kávé-mániás lévén, szeretek beülni egy-egy jó kávézóba, inni egy latte machiato-t és csevegni egy kellemeset. Ma, életemben először beültem a Frei Tamás nevével fémjelzett Frei Café-ba. (Pontosan nem tudom a jogviszonyokat, hogy az övé, vagy ő üzemelteti, ezért írtam, hogy az ő neve alatt fut.) Szóval, nagyon finom kávét ittam, és nagyon sokféle, fajta kávé közül lehet választani. Engem nagyon meggyőzött. És hihetetlenül olcsó, a többi nagyobb céghez képest. Én egy Costa Ricai kókuszos latte-t ittam 350 Ft-ért!!! Ami a mai kávé-ár-viszonyokban nagyon barátinak (felhasználó barátnak) mondható. Teljesen megdöbbentem ezen az áron, hisz a nagyobb cégeknél, mint Costa, Starbucks a háromszorosáért ihatom meg ugyanezt.. A süteményei is nagyon csábítóan néznek ki, bár azokkal kapcsolatban személyes tapasztalatról sajnos nem tudok beszámolni, de látványra jól néztek ki. Vannak forró csokik is, különböző ízben. Van chilis-vaníliás, narancsos, fűszeres. Egy-egy hideg téli napon biztos, hogy be fogok ugrani a fiammal egy mennyei, lélekmelengető forró csokira.
Tényleg nagyon jó szívvel ajánlom mindenkinek ezt a kávézót, mert mind árban, mind választékban, mind ízben isteni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése