Még mindig van gondolatom a Joy napról...

Van ugye a Joy akció, és tegnap észrevettem, hogy van Enjoy akció is. Mivel az idei Joy-akcióban a Douglas szerepelt, a Marionnaud gondolt egyet és kitalálta az Enjoy akciót. És ráadásul, míg a Joy akció 20 %-os árengedményt ad, addig az Enjoy akción 22 %-ot spórolhattunk. Nem ismerem ezeknek az akcióknak a hátterét, de fura, hogy ha nincsenek bent egy akciós kuponfüzetben, akkor csinálnak helyette egy másik akciót. Akkor miért nem kérvényezik a bekerülést a magazinok által meghirdetett kuponfüzetbe?
De ezt a sémát, nem csak a parfümériáknál láttam, mert a Tezenis is csak szombaton, 1500 Ft-ért adott minden melltartót. Gondolom, hogy ezzel elhappolta a melltartó vásárlók többségét, a Women sercet-től, ahol 30 %-al lehetett olcsóbban vásárolni a kuponokkal. De számtalan bolt csinált soron kívüli akciót, felvéve ezzel az árversenyt a kuponos boltokkal. De akkor mi értelme a kupon akcióknak? Bár, ha ezzel árversenyt indítanak el, az nekünk vásárlóknak kedvez, csak nem értem ezt a felhajtást az egész akció körül.
Végülis mindegy, hogy milyen akciónak hívjuk, mert manapság már tényleg sok lehetőség van az olcsóbb vásárlásra, mert az Allée, Aréna bevásárlóközpontnak is van havi egy akciós napja, és, ha szemfülesek vagyunk, akkor az újságok által meghirdetett akciókban is pazarul vásárolhatunk. A baj csak ott kezdődik, hogy Magyarországon kicsi az árukészlet, így ha valamit előre kinézünk és megvárjuk az akciót, akkor fennáll a veszélye, hogy nem lesz már az adott portékából. Ha viszont nem előre kinézett darabokért megyünk a boltba az akció alkalmával, akkor biztos, hogy többet költünk, mert lélektanilag hatást gyakorolnak ránk a leárazott darabok, így olyanokat is megveszünk, amire talán előtte nem is gondoltunk volna, vagy tán nincs is szükségünk. Ilyenek vagyunk mi nők…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése