El vagyok fáradva iskola-választás ügyben

Ma délelőtt is egy közeli iskolába látogattunk el nyílt napra. Meg kell, hogy mondjam, hogy borzasztó nehéz egy szülő helyzete, amikor csemetéjének oktatási intézményt választ. Ugyanis az által, hogy iskolát választunk, egyben értékrendet és szociális közeget is választunk a gyerekünknek. Igen ám, de mi van, ha az értékrend és a szociális közeg nem szimpatikus, ám az iskola eredményei kecsegtetőek? Mi van, ha a továbbtanulási arány viszont magas? Na, ilyen esetben mit csinál a szülő? Ebben, a fent említett iskolában, több volt a szülők között a celeb, mint a pórnép, és az egy főre jutó Iphone készülékek aránya is itt volt a legmagasabb. És még nem beszéltem a Burberry és a Louis Vuitton táskák számáról az anyukák kezében, amit képtelen voltam megszámolni a délelőtt folyamán, mert annyi viharzott el előttem. Erről beszélek én, amikor azt írom, hogy az értékrendszerrel volt problémám. Nincs bajom, illetve csak kicsi bajom van a celebekkel, de itt nem azok a celebek jelentek meg, akikkel szívesen járatnám egy osztályba a gyerekemet.
Na, ennyit az iskola-látogatásról, megyek, hagyom leülepedni a látottakat, mert van min töprengenem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése