Túlvagyunk a Joy-lázon is

Most nem rendeztem túl nagy bevásárlást, mert férjemmel van egy egyességünk, hogy karácsony előtt egy hónappal már nem veszünk magunknak semmit. Vettem azonban egy arckrémet, amit mindig használok, meg egy szempillaspirált. Mivel abból nem találtam még meg álmaim darabját, ezért próbálkozom. Volt már Lancome, Dior, Maybelline, Astor, Loreal, Nivea, Clinique, szóval szerintem én már minden márkát végig próbáltam. Most a Joy-akcióban is ki akartam próbálni valamilyen típust. Bementem hát a Douglas-ba, ahol a szívem megállt az árak láttán. 10.000 Ft volt egy szempillaspirál. Azt hittem, rosszul látok. 2 hónap alatt elfogy, és egyik sem tud többet a másiknál. Nyilván a név kötelez, és nem adhat egy Dior 3000 Ft-ért egy ilyen make-up terméket, na de 10000-ért, az kicsit drága. Úgyhogy ott nem vettem szempillaspirált, hanem leblattyogtam a Marionnaud-ba (ahol éppen Enjoy-akció volt, ami szintén megérne egy bejegyzést…) és vettem egy Pupa szempillaspirált 3000 Ft-ért. Hát ettől sem vagyok elájulva. Megmondom teljesen őszintén, hogy eddig az Avon által forgalmazott szilikon kefés szempillaspirál győzött meg a legjobban. Nem csomósodik, szép fekete, és jó a keféje. És a tetejére 1000 Ft. Ha Pupa kimerül, akkor veszem megint az Avont, az tuti.
Tehát csendben, rendben, lezárult a Joy vásárlási-láz, és most nem volt negatív tapasztalatom a boltok hozzáállásával kapcsolatban, bár nem jártam végig minden egyes kuponos üzletet. De a barátnőm szerdán kinézett egy cipőt magának a Pepe Jeans-ben, és megkérte, hogy tegyék félre a Joy napig. Ők megtették, ami szerintem nagyon nagy piros pont a bolt vezetőségének. Tetszik ez a fajta kompromisszum-kész hozzáállás. Úgyhogy, a Glamour-nappal ellentétben most csak jó tapasztalatokról tudok hírt adni, ami jó érzéssel tölt el, mert nem szeretek én kritizálni, csak hát néha muszáj. De most csupa dicséretet osztottam ki magamban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése