Karácsony előtti szépítkezés

Ma fogorvosnál jártam, ugyanis minden nagy ünnep előtt nekiállok, egyik nem annyira kedvelt tevékenységemnek a fogfehérítésnek. De annak viszont alapfeltétele, a fogkő nélküli fogsor. Na, ma ellátogattam a fogorvosunkhoz, aki nem mellesleg az én legdrágább barátnőm férje, így elnéző velem és a hisztimmel szemben. Ezúton is köszönet neki a türelméért. A lényeg, hogy nála lehet hisztizi, mert tündér türelmes, és nagyon jól tűri a hirtelen rám törő hangulatváltozást az orvosi székben. Azon gondolkoztam, oda felé menet, hogy miért csak ilyenkor karácsonykor akarunk szépek lenni. Jó jó, persze, az ember próbál a hétköznapokban is adni magára, de karácsony előtt biztos, hogy mindenki elrohan a fodrászhoz, kozmetikushoz, fogorvoshoz, hogy teljes pompában díszelegjen a karácsonyfa mellett. Talán ez is a karácsonyi készülődés része? Hú, mennyi pénzre van szüksége az ember lányának karácsonykor... Tiszta pénznyelő ez az ünnep...
Ha igen, akkor én alaposan föl leszek készülve a karácsony fogadására. Megyek is fogat fehéríteni, mert imádom mikor csillognak villognak a fogaim. Úgy érzem nálam ez a csillogás-világítás már már mániává vált. Most már nem csak a lakás csillog-villog, hanem a fogaim is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése