Válasz egy megjegyzésre

Arra a megjegyzésre szeretnék reagálni, amit a minap kaptam, az egyik, a homeopátiás sorozat 4. részeként íródott posztomra. Ebben a megjegyzésben az állt, hogy „Aki hisz a homeopátiában, az megérdemli ezt a lehúzást!” Először is, köszönöm, hogy van, aki olvassa a blogomat, és örülök, hogy van véleménye, még ha az más is, mint az enyém. És örülök, hogy megírta a gondolatait a témával kapcsolatban. Gondolom, én is megérdemlem ezt a lehúzást. Igen, nyilván megérdemlem, mert egy rossz tapasztalat miatt, nem szeretném kivetetni a fiam orrmanduláját. Pont azért írtam le a történetünket őszintén, összegekkel együtt, mert magam sem hittem a homeopátiában. És igen, tényleg lehúzás, de bevált, hisz voltunk tömérdek orvosnál, kapott a fiam antibiotikumos kezelést is, és mindenféle hagyományos szakorvos által felírt gyógyszert beszedett, de semmi nem segített. És hozzá teszem, hogy súlyos betegségei voltak már a fiamnak, mert volt kifakadt középfül-gyulladása, tüdő-gyulladása, egy komoly hólyaghurutja, savós fülgyulladása, melyekért mind a megnagyobbodott orrmandula volt a felelős. Ezért egyetlen megoldásnak a műtét látszott, amit nem szerettem volna, így kerestem meg ezt az orvost, aki fül-orr-gégész szakorvos, és mellette homeopátiával is foglalkozik. Az ő terápiája volt az egyedüli, ami segített. Valóban drága volt, de ha csinálok egy mérleget, akkor a nem homeopátiás úton történő eddigi kezelések, beleértve a nem túl olcsó antibiotikumokat is, akkor körülbelül egálra jön ki, plusz, ha még beleveszem a műtét után az orvosnak kifizetett hálapénzt, akkor aztán pedig pláne egyenlő lesz a mérleg. És valóban nekem is fájt kifizetni, de melyik anya nem tenne meg a gyerekéért mindent? Én nem nézem a pénzt, csak azt, hogy a fiam jól van, és nem szenved, ez a lényeg, hogy milyen gyógymóddal értük ezt el, az engem totálisan hidegen hagy.
A probléma az, hogy mindent a pénz határoz meg. Ha egy ilyen gyógymódot támogatna a TB, akkor nem kerülne ennyibe, és akkor nem hinnék az emberek azt, hogy átverés és lehúzás. De, ha elmegyünk egy állami rendelőbe, ott is sokba kerül az ellátás, csak azt nem látjuk, mert a TB által van finanszírozva. Sajnos, azt elmondhatjuk, hogy az egészség a legdrágább luxus ebben a világban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése