Van szolgáltatóipar kis hazánkban?

Gondolom, így karácsony előtt sokan, illetve rajtam kívül mások is szembesültek a szolgáltatóipar hiányosságaival. Ezen, a nem túl szívderítő palettán, számomra felüdülés volt az egyik boltba bemenni. Nevezetesen a Kristóf téri Nomination üzletről van szól. Nem szoktam neveket említeni, de ezt most úgy éreztem, hogy muszáj leírnom, mert annyira elégedett voltam az eladókkal és a korrekt eljárással. A történet ott indul, hogy férjemtől kaptam szeptemberben egy Nomination gyűrűt. De novemberben kissé rondán eldeformálódott, így visszavittem. Már az agyamban pörögtek a mondatok, hogy melyik kifogásukra mivel fogok érvelni, de láss csodát, egy szó nélkül, sőt, inkább bocsánatkérések közepette visszavették a gyűrűt, és jelezték, hogy telefonálnak, ha elkészül. Telefonáltak is, be is mentünk érte, egy barátnőmmel és az ő kisfiával, meg persze az enyémmel. A boltba belépve ámulat fogott el, olyan szívélyesek voltak az eladók. Nekem kicserélték a gyűrűmet egy vadi újra, a gyerekek kaptak kekszet, a fiamnak nem ízlett, így gyorsan előhúzott a fiókból az eladó egy mikulás csokit. Majd aláírtam a vissza-csere papírt, és tetszett a toll, gyorsan adtak egyet nekem, a gyerekek kaptak egy-egy kitűzőt, és végig elképesztően kedvesek voltak. Ezt, kicsiny nem túlzottan alázatos országunkban, nagyon jó volt megtapasztalni. Meg is köszöntem az eladóknak, hogy megtapasztalhattam itthon is a külföldi szolgáltatóiparban nyújtott előzékenységet. Mert hiszek a pozitív megerősítésben, és ez egy nagyon pozitív példa volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése