Bree Tanner rövid második élete - könyv

Aki ismer, tudja, hogy kedvelem a Twilight-sorozatot, na nem amolyan tinis rajongás ez, hanem inkább egy harmincas anyuka elismerése egy könyv-sorozat iránt. Tehát tényleg szeretem a Twilight-ot, és éppen ezért megvettem a címben említett könyvet, amelynek borítója még több meglepő titkot és részletet ígért az Eclipse című történethez. Sem titok, sem részlet nem derült ki a könyvből, de viszont, cserébe végtelenül unalmas volt, és végül is semmiről nem szólt. Nem is igazán értettem, a könyv megírásának mikéntjét, hiszen alapvetően a Twilight-sorozat úgy jó, ahogy van, nem kell tovább cifrázni, mert az csak megrengeti az egységet, nem pedig erősíti. Inkább azt a sorozatot kéne tovább írnia a szerzőnek, ami Edward szemszögéből meséli el a cselekményt. Na arra kíváncsi lennék. És sajnos mostanában, nem ez a könyv az első csalódásom az írónőtől (Stephenie Meyer), ugyanis nekem A burok című könyve is végtelenül elvont sci-fi regény. Bár még csak a felénél tartok, de nagyon nem tetszik és idáig nagy kínok árán jutottam el, mert nem olvastatja magát a mű.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése