Homeopátiás gyógyítás vége

Hát azt nem állíthatnám, hogy fájó szívvel váltunk el a doktornőtől, de befejezettnek tekintem a kezelés-sorozatot. Még vagy 4 alkalomra vissza akart rendelni, csak úgy "just for fun", de én megálljt parancsoltam az ügymenetnek, ugyanis saját szavaival kimondta, hogy a fiam meggyógyult, ergó egészséges. Tehát csak azért, hogy tömködjem a pénztárcáját, azért nem szándékozom visszajárni. És mindig a prevencióval akart sakkban tartani, hogy majd az utolsó alkalommal mondja el, hogy mit adjak immunerősítőnek a fiamnak. De legutóbb aperté kijelentettem, hogy mondja el, hogy mit tegyek, hogy ne essen a fiam megint vissza majd intsük egymásnak könnyes búcsút. Így is lett, a határozott fellépésemnek köszönhetően megtudtam, hogy mit kell adnom neki télen, és vége a kezelésnek és a pénzkiadásnak.
Csak az igazságosság jegyében, azt azért leírom, hogy valóban meggyógyult a fiam a terápiájától, de balek azért nem vagyok, hogy a végtelenségig fizessek neki a semmiért.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése