Újabb válasz

Elnézést, hogy a napi poszt-ot, egy újabb válasszal helyettesítem, de én nagyon szeretek beszélgetni és véleményt cserélni. Mint olvashattátok a "hétvégi kiesők" című írásomhoz, jött egy megjegyzés, erre szeretnék most reagálni. Bár már úgy érzem magam, mint Mester Tamás, aki egyszer illette negatív kritikával Szíj Melindát, és utána soha tudta magáról lemosni ezt a dolgot, de ám legyen.
Kezdjük az elején: egy ilyen tehetségkutató műsor arról szól, hogy valaki, aki magában zenei kvalitást vél felfedezni, megmutathassa magát. Én azt gondolom, hogy mivel Szíj Melinda pontosan tudta, hogy mire vállalkozik, tisztában volt vele, hogy színpadra kell állnia, hisz erről egy általa is aláírt szerződése van, ezért furcsa volt a szenvedését látni hétről hétre. Távozásakor pedig kijelentette, hogy nagy kő esett le a szívéről, amit meglepő hallani egy ilyen tehetségkutatóban, sőt még nem is volt rá példa. Nyilván, én személy szerint nem indulnék el egy ilyen versenyen, hisz felmérem saját nem túl épületes hangi adottságaimat. Ergó, nem megyek oda. De az se jelentkezzen, aki köztudottan félénk és nem bírja kezelni az ilyen versennyel járó magas fokú stressz faktort. Ha, viszont jelentkezik és bekerül, akkor kiteszi magát annak is, hogy nem mindenkinek fog tetszeni az, amit csinál, mint ahogy az én véleményem sem tetszik mindenkinek. De ez nagyon jó szerintem, hisz nem vagyunk egyformák. És a kereskedelmi csatornák, pont erre a sokféleségre építenek, és ezért válogatnak be ilyen különböző embereket. Akiket vagy szeret, vagy nem az ember. Engem valóban idegesített Szíj Melinda személyisége, de a tehetségét egy pillanatig nem vitattam. Én sajnos nehezen tolerálom, az ilyen személyiségű embereket. Azt pedig, hogy én intelligens vagy netán okos vagyok-e, döntse el mindenki maga, ilyen vagyok, ez van. Egy nagyszájú, őszinte, alázatos, helyenként "too mutch" nő, ha ez valakinek tetszik annak örülök, ha nem akkor pedig, sorry, de 30 évesen már nehéz megváltozni. Sajnálnám, ha nem olvasnád ezentúl a blogomat, de megértem, ha ennyire megbántódtál a véleményemen, és el is fogadom, a jövőben igyekszem kevésbé bántóan fogalmazni. Bár minden bejegyzésemből kiderül, hogy határozott véleményem van a világról és nagy elvárásaim, mint magam, mint a világ felé, majd megpróbálom kevésbé nyers formában tálalni a markáns véleményemet. Abban is igaza van a megjegyzés írójának, hogy könnyű az internet homályából kritizálni, és jó is, mint ahogy ő is névtelenül írt nekem. Nem mintha lenne jelentősége, annak, hogy én ki vagyok, vagy ő kicsoda. A lényeg, a szabad vélemény nyilvánítás fontos, főleg, egy a TV-ben menő, pont ezt a célt szolgáló műsorról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése