Ki nem mondott szavak

Ma reggel kaptam egy kedves üzenetet az egyik közösségi portál által. Anélkül, hogy komoly részleteket árulnék el a fiúról, leírom a sztorit. Ő egy gimnáziumi osztálytársam volt és most küldött egy üzenetet, hogy kár, hogy anno nem mondta meg nekem, hogy szerelmes belém.
Ez szöget ütött a fejemben. Ugyanis rengeteg ki nem mondott szó, mondat van az életünkben, amit talán, ha kimondtunk volna a megfelelő időben, akkor másként alakul az életünk. Miért nem merjük kimondani az érzéseinket? Hisz a világ legtermészetesebb dolga, ha valaki kedvel valakit, vagy netán szerelmes valakibe. Nekem apám mindig azt mondta, hogy soha ne szégyelljem felvállalni az érzéseimet, és megküzdeni emberekért. És milyen igaza volt, van. Nekem 14-16 éves korom körül az a rögeszmém volt, hogy nem vagyok szép, mert semmilyen visszajelzést nem kaptam a témában. Erre, most harminc éves koromra kapom, visszamenőleg a bókokat. Minden dicsekvés nélkül, a közösségi portálok létezése óta 5 fiútól kaptam olyan üzenetet, amelyben tudatják velem, hogy anno szerelmesek voltak belém. Nagyon jól esik, így visszamenőleg is, meg nagyon édes dolog tőlük, hogy a soha nem késő elv alapján, most ezt megosztják velem, de talán, ha akkor teszik ezt, amikor ez aktuális volt, akkor én sem éreztem volna magam olyan rondának, a tinédzser éveim alatt.
És megannyi témában, hány ilyen ki nem mondott szó van! Én igyekszem mindent kimondani, mert soha nem tudhatjuk, hogy mikor lesz késő, és mikor fogjuk örökké bánni, hogy nem tettük meg ezt, a kellő időben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése