Jaj, megint kireped a bejgli!

Már előre rettegek a bejgli sütéstől, ugyanis minden évben finom, de külsőre rettentő a bejglim. Megvallom őszintén, hogy folyton kireped, én csinálhatok bármit, a végeredmény ugyanaz, szétrepedt rudak. Már utána olvastam mindenhol, kipróbáltam ezer receptet és praktikát, de még mindig nem tökéletes, „hogyismondjam”: ronda. Azért az íze kompenzálja a látványt, mert mindig elég fincsi, de én akkor is elégedetlen vagyok velük. Most csütörtök lesz a napja, hogy nekifogok ennek a gigászi vállalkozásnak, új recepttel, új praktikákkal felvértezve. Marha kíváncsi leszek!
Ma megpróbálkozom a zserbóval is, egy eredeti Gerbeaud Emil recept alapján, hát elképesztően érdekel, hogy milyen lesz az eredmény…
Ha valaki tudna valami bevált trükköt a repedés elkerülésére, ne röstelljen írni nekem, mert segítségre szorulok bejgli fronton!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése