hétvégi kiesők

Nyilván mindenki saját ízlése és belátása szerint dönti el, hogy ki szimpatikus egy tehetségkutató műsorban és ki nem. De az biztos, hogy Veca szombati kiesése nagy port kavart a nézők körében. Egyébként jómagam sem értettem Veca elhasalását az idősebbik Vastag fiú közbenjárásával, mert oké, hogy jó hangja van és szépen fejlődött a nagyobbik Vastag gyerek, de szerintem zongorázni lehet a közte és a Veca közt lévő szakadéknyi különbséget.
Viszont ami örömhír, hogy megszakadt végre a több hete tartó melodráma by Szíj Melinda, mert végre kirakták a Megasztárból. Ez jó, mert ád 1: nem oda való, ád 2: ő maga sem értette saját jelenlétét a versenyben, és ez komolyan hátráltatta őt a normális viselkedésben. Úgy repkedett ott, mint egy szellem, de nem amolyan láthatatlan szellem, hanem az az igazi idegesítő szellem. Soha nem tudtam eldönteni, hogy ő megjátssza a tökéletlenséget, vagy valóban ekkora szerencsétlenség a nő? De ez az okfejtés már okafogyott, hisz végre eltűnt a képernyőről a szomorú szemű, bánatos képű nebántsvirág.
Visszatérve az X Faktorra, megvallom, nem értettem, hogy Keresztes Ildikó kivájt füle, hogy nem hallotta a két delikvens kvalitásai közti különbséget, mikor az én mínuszos hallásom, és abszolút laikus, zenéhez nem értő fülemnek is ordított a két előadó minőségbeli különbsége. Veca távozásával pedig egyértelművé vált, hogy csak is Nikolas győzhet.

1 megjegyzés:

Névtelen at: 2010. december 13. 20:23 írta...

Már régóta olvasom a blogodat, és ez már nem az első bántó bejegyzésed Szíj Melindával kapcsolatban, ezért ezt nem hagyhatom szó nélkül.

Okos, intelligens nőnek gondoltalak, de ezekből a megnyilvánulásaidból látszik, hogy tévedtem. Persze mindenkinek megvan a saját véleménye, de ezt kulturált formában is leírhatná, nem kéne folyton bántani és szapulni Melindát a személyisége miatt. Könnyen írkálhatsz róla, és kritizálhatod a személyiségét az internet homályából. Ha egyszer sikerül olyan hangot kipréselned magadból, mint Melindának, akkor megteheted, de addig egy szavad sem lehet ! Te sem vagy tökéletes, és téged is lehetne kritizálni !

Ahogy már említettem, eddig rendszeresen olvastam a blogodat, de ezentúl soha többet fel nem jövök ide, az biztos. Nem szeretném azt olvasni, ahogy egy félénk de tehetséges énekesnőt szapulsz.

Megjegyzés küldése