Boldog új évet mindenkinek

Bár óriási közhely, amit írni fogok, de mindenkinek sikerekben és boldogságban gazdag új évet kívánok, és azt, hogy minden kitűzött vágya és célja teljesüljön a következő, 2011-es évben. Nem tudom, hogy el szabad-e mondani az ember kívánságait, de én azt kívánom, hogy sose legyen rosszabb évünk, mint ez az idei, mert ez elég kellemesen telt, és akkor örökké ilyen "rózsaszínhabcsókboldogságfelhőben" élhetjük az életünket. Kívánom mindenkinek, hogy szeressék annyira, mint ahogy engem szeret a családom és a barátaim, és szeressen annyira, ahogy én viszont szeretem őket. Mert csak is ez számít. Ez a legfontosabb és leginkább nélkülözhetetlen dolog, ami nélkül vétek élni, és talán nem is érdemes.
Én ezzel a gondolattal fejezem be az óévet és kezdem az újat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése