Karácsony utáni mérlegelés

Akik érdeklődnek a blogom iránt, azok tudják, hogy tavaly nyáron óriási projektbe kezdtem, még pedig abba, hogy leadom a rajtam felhalmozódott felesleget. Ezen tervem sikerrel zárult, ugyanis a szeptembert, már 11 kilóval könnyebben kezdtem. De ugye, mint tudjuk, nem lekínlódni nehéz a súlyt, hanem megtartani azt. Az igazi nagy próbatételt, tehát a karácsony jelentette. Megmondom őszintén, hogy voltak kilengések (töménytelen mennyiségű karácsonyi süti, majd megkaptam a Kitchen Aidet – amit muszáj volt naponta egyszer kipróbálnom sütés-ügyben, na, tovább nem is részletezem), nem is kicsi kilengések, de amikor éppen nem jött senki, vagy mi nem voltunk sehol, akkor próbáltam figyelni a szénhidrát bevitelre.
Ma reggel volt a mindent elsöprő mérlegelés: és láss csodát, csak fél kiló kúszott fel. Ennek felettébb örülök, mert az elmúlt évek karácsonyi tapasztalataiból kiindulva, én plusz 3 kilóban egyeztem ki magammal. De a fél kiló, minden álmomat felül/alulmúlta, és ettől még inkább motivált vagyok edzés ügyben, úgyhogy ma irány az edzőterem…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése