Cora fun vagyok…

Mindig Corába járok vásárolni. Igen tudom, hogy vannak bizonyos kimutatások, arra irányulóan, hogy nem éppen a legolcsóbb élelmiszer-áruház láncot szúrtam ki magamnak, de még ezzel együtt is szeretem. Mivel sajnos nem vagyok nagy piacra járós,(bár ezt szégyellem kimondani, mert igen közel van hozzánk egy jó nevű piac) ezért jó, ha mindent meg tudok vásárolni egy helyen. A Corában mindig makulátlan a felvágott, szép a zöldség, és a húsok sem rosszak. Tudom, hogy a piacon teljesen más a minőség, de valahogy nem bírom megkedvelni azt a fajta vásárlási formát. Lehet, lusta vagyok.
Pluszban az az érv is a Cora mellett szól, hogy díjazzák a hűséget. Mindig van egy-két vevőcsábító akció, ami az én akció-érzékeny szívemnek, mindig jól esik. Meg persze a pénztárcámnak is. Vannak ezek a 10%-os kuponok, amelyek a vásárlás végösszegéből kerülnek levonásra, ezek is nagyon szívmelengetőek. Ja és a törökbálinti Corában van Budapest legjobb fagyizója. De ezt már egyszer említettem, bár nem lehet eleget mondani, mert annyira elképesztően finom.
Komolyan nem vagyok a Cora pr-osa, csak mint laikus vevő, nekem ez az üzlethálózat vált be a legjobban. Ja és Cora hűségpontokért már rengeteg dologhoz jutottam hozzá ingyen, pl.: botmixer, kézi habverő, Tefal edények, kések, stb. Tehát valóban jutalmazzák a hűséget, ami nekem nagyon szimpatikus marketing-politika.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése