Miért pont januárral kezdődik az év?

Én kifejezetten nem szeretem ezt a hónapot. Valahogy olyan lehangoló a maga szürkeségével és ünnepek utáni nihil hangulatával. Nagyon elszomorító és lassú. Amikor a fiam még kicsi volt, akkor januárban nagyon depressziós voltam, bezárva éreztem magam, és alig vártam, hogy végre jöjjön a tavasz, és kiszabadulhassunk a jó levegőre. Most hogy nagy, már nem nyomaszt annyira a télnek ezen része, de most sem szeretem. Hiába van téli leárazás, ilyenkor még a vásárlásra sem tudok ráhangolódni, mert már nincs kedvem téli ruhákat vásárolni, mert agyamban már a tavaszi szezon pörög.
Mit lehet ilyenkor januárban csinálni, hogy az embernek jobb kedve legyen? Enni bajos, mert a karácsonykor felhalmozódott súlyfelesleget, ilyentájt próbáljuk lekínlódni magunkról. Sétához hideg van, szánkózáshoz nincs hó, komolyan mivel hajtsuk az időt a tavasz felé? Marad a reménykedés, hogy idén hamar lesz tavasz, és újra előkaphatjuk a csinosabbnál csinosabb ruháinkat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése