Parlamenti kitérő...

Tegnap az ovival a Parlamentben jártunk. Szerintem ez egy remek ötlet, hisz nem gyakran visszük csemetéinket a Parlamentbe. Mivel jómagam sem voltam még, harsányan jelentkeztem kísérőnek, hogy segíthessek az oviscsoport terelgetésében. Gondoltam a fiamnak is nagyobb élmény, ha én is ott vagyok, mert akkor utána meg tudjuk beszélni a látottakat. Hihetetlen gyerekbarát idegenvezetőnk volt, akit az óvodavezető szervezett be, és mint kiderült teljesen független volt a parlamenti idegenvezetőktől. Nagyon színvonalas volt, amiket mondott, nagyon gyerek-nyelven tudott kommunikálni, és hihetetlen kedves volt. Na, ezt már nem mondhatom el a parlamentben dolgozó őrökről és rendőrökről. Biztos hivatalból kell ilyen ridegnek lenniük, de azért ezek a gyerekek csak 5-6 évesek, lehetne velük egy kicsit kedvesebben is beszélni. Mindegy ezen nem akadok fel, mert összességében nagyon élvezték a gyerekek, látták a koronát, a jogart, láttak koronaőröket, úgyhogy egyszóval számukra lélegzetelállító volt a délelőtt. Nekem is tetszett, és örülök, hogy láttam a Parlamentünket is végre.
Mire az oviba visszaértünk én fáradtabb voltam, mint a gyerekek. Minden tiszteletem az óvónőké, amiért ilyen fáradhatatlanul és lelkesen helyt állnak az oviban. Én személy szerint egy délelőtt után, zúgó fejjel jöttem haza, mert 30 gyerek csivitelése, az elképesztően lefárasztja az ember lányát. De ez nem számít, mert a lényeg, hogy tényleg nagyon jó kis program volt ez gyereknek, felnőttnek egyaránt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése