Férjem átállt a sötét oldalra

Azaz vett, illetve kapott egy Iphone-t. Az öcséim már évek óta nyaggatnak, hogy ez a világ legjobb telefonja, és, amink van az nulla, de eddig kitartottunk MINDKETTEN. És most, a férjem, szülinapjára, a dögledező telefonját lecserélendő, egy Iphone-t kért. Kapkodtam a levegőket, nem hittem a fülemnek. Becsapva éreztem magam, hisz folyton együtt cikiztük ezt az alma-csodát.
Hát, hatalmas gúnyolások közepette megvételeztem neki, a ki sem mondom mit. Elragadtatott volt és önelégült. Nyomkodta egy komplett hétig, majd diadalittasan megszületett az ítélet: Alma király, alma marad. Úgyhogy a Converse után szabadon: Iphone forever.
Titokban, ha sikerült ellopnom tőle, akkor azért végigböngésztem a készüléket, és sajnos, bár zárt szájjal, összeszorított fogakkal préselem ki magamból, de jó a telefon. Komolyan, extra ötletes, hiper szép a design, és remekül lehet rajta internetezni.
Jaj, ezt nehogy elolvassák az öcséim, mert ezt fogom az elkövetkezendő években hallgatni.
Úgyhogy kezdem beadni a derekam. De én csak akkor cserélem le a mostani fapados Nokiámat, ha kijön az Iphone 4 fehérben, mert az már elég csajos, és talán a színe feledteti velem otrombára sikerült méreteit.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése