20 % -os Glamour kedvezmény... Hahaha

Nyakamba vettem a várost, lévén Glamour-nap van, tehát sok üzletben van 20% kedvezmény. Persze, ahogy én azt elképzelem... Első utam egy drogériába vezetett: Lego, Playmobil, háztartási cikkek. Szomorúan konstatáltam, hogy amilyen árakat a katalógusban olvastam, az csak akciós volt, mára visszacsúsztak az eredeti árak, így már nem éri meg a 20%. Ezen a ponton még nem csüggedtem. Elmentem egy fehérnemű boltba, amit már két nappal korábban lecsekkoltam, mondván tuti, ami tuti. Kikérdeztem az eladót a kedvezmény feltételeiről, azoknak a termékeknek az árát is megtudakoltam, amelyek érdekeltek, és így tök nyugodtan mentem ma vissza. Boldogan, hogy 20% kedvezménnyel kapom meg a szajrét. Aha, a kedvezmény nem vonható össze, (ezt kérdeztem meg tegnapelőtt, amire hatalmas mosolygós persze volt a válasz) sorry. Hát nem sorry, nem korrekt eljárás, úgyhogy vásárlás nélkül kifordultam a boltból. Eltúráztam a következő helyre, arclemosót venni. Drága üzlet, jó Glamour-kuponnal. Mutatom a kupont, meg a kiválasztott terméket, és adom a bankkártyám. Ja, elnézést kérnek, de Glamour-kuponnal csak készpénzzel lehet fizetni. Na ezen a ponton, eldurrant az agyam. Mert értem én, hogy a kártyás fizetésnél pénzt vonnak le tőlük, és már a Glamour kuponnal így is veszít, na de, ne már... Egy ilyen drága boltban, ahol 60.000 Ft-os krémek ücsörögnek a polcon, nem lehet kártyával fizetni, mert az 300 Ft veszteség? Akkor minek adnak Glamour kupont a boltjukba, ha ennyire kisstílűek. Egy bolt volt, ahol minden zökkenőmentesen és korrektül ment, de azt nem körvonalazhatom, mert a férjem karácsonyi ajándékát vettem meg ott, és nem akarom, hogy megtudja.
Konklúzió: hiába vártuk a nagy Glamour vásárlási lázat, mert vicc az egész. Bár a beígért láz megvan, mert tuti 200 lett a vérnyomásom, de a vásárlás, azért csak szolid volt...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése