Tetoválás

Az, hogy mi nők nem vagyunk normálisak, biztos. Hogy a szépségért mit nem vagyunk képesek megtenni, az döbbenetes.
De, valamit azért sejtettem, nem véletlenül halogattam én a dolgot. Ugyanis, van énnékem 3 db tetoválásom. Ezek az idő előre haladtával fakulnak. Ergó újra kell őket üttetni. Az enyémekkel is ez a helyzet, sőt az egyik kiváltképp csúnyán kifakult, így új, csinosabb darab kerül a helyére. Elszántam magam a témára, bejelentkeztem és ma meg is ejtettük az egyik renoválását.
De annyira fájt, hogy nagyon. Vajon ez is olyan, mint a szülés, hogy az idő megszépíti a fájdalmat? De én tényleg úgy emlékszem, hogy nem fájt semelyik. Vagy tán, akkor nagyobb volt a lelkesedés? Fú, nem tudom, de ez a mai alkalom, felért egy kínzással. És, egy fél nap elteltével is még mindig sajog.
Nesze neked, szépség!
Na megyek, sajnálom magam, még egy darabig...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése