Megvolt az első!

Szombaton megvolt az első versenye a fiamnak. Mivel élete első ilyen próbatétele volt, ezért én borzasztóan izgultam. Az ájulás szélén voltam, és majdnem összeestem, mire a rajtkőhöz ért. Hihetetlen ügyes volt, és elképesztően tetszett neki a verseny egész hangulata és szellemisége. Nagyon lelkesen és fürdőzve a versengés izgalmában, készülődött a saját számaira. Az időeredményei is nagyon biztatóak, és ha a lelkesedése kitart, akkor pár év múlva már tán a dobogóra is felállhat. De nekem, már ez is felért egy dobogós helyezéssel, hogy láttam az én pöttöm, 6 éves fiamat a 8 évesek között versenyezni. Nagyon nagy élmény volt, nekem is, annak ellenére, hogy tényleg önkívületi állapotban izgultam végig, annyira idegese voltam.
De megvolt, túléltük, úgyhogy mehetünk nyaralni!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése