NAGYTAKARÍTÁS

Nem tudom, mások, hogyan csinálják, de én 3 havonta nagytakarítok. Mert ahhoz lusta vagyok, hogy minden héten egy helyiséget kipucoljak takra, így marad a 3 havonta egy hétig tartó suvickolás. A sima heti takarítás, lásd porszívózás, felmosás, vizes helységek tisztítása, portalanítás, úgy látszik, csak helyileg kezeli a problémákat, ugyanis minden negyedévben ráeszmélek, hogy milyen kosz telepszik meg a nem minden nap látogatott zugokban. Ilyenkor elszörnyedek és gyorsan nekiesem eme alantas melónak. Na, ma ennek a nagytakarításnak estem túl az első napján, és élvezem a tiszta szobákat a lakásunkban. Még előttem áll 4 nap, de már most is rózsás jókedvem van, ha bemegyek a fürdőbe, mert olyan kellemes tiszta illat fogad. Milyen jó volna, ha ez mindig így maradna, de az a mindent beterítő vacak, sunyi porréteg szép lassan napról napra visszakúszik, ezzel megnehezítve az életem. Mindegy, most még örülök a tisztaságnak…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése