Lego, Lego, Lego, mindörökké Lego

Hihetetlen, de a mai gyerekek nem tudnak elszabadulni a Lego bűvköréből. Pedig próbálkoztam én becsülettel, hogy ne csak azt kapjon karácsonyra, de úgy vettem észre, hogy totálisan felesleges volt. Mert csak is a Lego hagyott benne mély nyomot. Mindennek örült, de így 4 hét távlatából már látom, hogy ha játékra kerül a sor, akkor a Legokhoz nyúl legszívesebben. Pedig én nagy mellénnyel mondtam, hogy megmutatom neki, hogy a Legon túl is van élet. Ez a tervem némileg kudarcba fulladt. Megmutattam, vette az adást, de köszöni, marad a Legonál, sőt még saját kijelentés szerint, a feleségével is csak Legozni fog. Szép kilátások...
Így, hogy közeledik a szülinapja, a nagy tapasztalat újfent az, hogy Legot kell venni neki, ennyi. Mert persze, hiába volt 3 hónapja karácsony, újdonság van bőven, ezzel egyenes arányban, van olyan is, amit a fiam kinézett magának. Idővel, ha fiam megnő, eladom ezt a dán csodát és veszek belőle egy lakást neki. Mert amennyi pénz Legoban áll, az tuti kitesz egy fél lakást.
De mit csináljunk, ha ez érdekli őket. Csak olyan visszás, hogy míg nekünk, a mi gyerekkorunkban összvissz egy doboz Legonk volt, vagy annyi sem, nekik 5-6 évesen roskadozik a polc tőle.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése