És mikor lesz nyár?

Aki ismer, az tudja, hogy alapvetően remekül elvagyok a 25fokos klímával, tehát nem vinnyogásból írok. De az már csak még sem járja, hogy konkrétan egy komplett nyarat átfagyoskodjunk! Pedig idén ez történt. Én balek, mivel a tavalyi nyári szerkóimat kifogytam, így idén szép csinos darabokat lőttem "nádszál" karcsú testemre. Gondoltam, majd azokban villogok a nyáron, ha már eddig nem tettem, hisz inkább szégyenemben zsákba bújtam volna! Szóval jól bevásároltam, majd remekül ékesítették a gardróbomat, de hogy engem nem, az tuti. Hisz a nyár alapdarabja a farmer és a pulcsi lett. Nesze neked csini cuccok. Nem emlékszem még olyan nyárra, amikor nem volt szükség a klíma használatára, a mi tetőtéri lakásunkban. De az is dühítő, hogy lassan uticélt is nehéz választani európában, mert olyan rossz az idő. Mi lesz így velünk? És mit tehetnénk ellene? Megyünk bele úgy az őszbe, hogy nyár helyett is ősz volt, és még csak meleg sem volt. De akkor mikor fogunk nyaralni, meg napozni? Csak a mesterséges dolgok maradnak nekünk? Napozzunk szoliban, együnk műanyagot? Mi jön még? Ja meg fizessünk nagyon magas hiteleket az egekben lévő svájci franc miatt. Gyönyörű, szép kilátások, mondhatom!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése