eat, pray and love

Nagyon szeretek olvasni. Na mostanában, nem afféle szépirodalmi olvasó vagyok, hisz a dolgos hétköznapok nem teszik lehetővé a lelkemnek, hogy nehéz olvasmányokkal tömjem kábult fejem, hanem inkább lazítok némi kényeztető könnyedséggel, azaz, csajos szerelmes könyvekkel. Szerintem ebbe a kategóriába bőven belefér a magyarul "Ízek, imák, szerelmek" című könyv. De én ezt a könyvet képtelen voltam végigolvasni, pedig nemigen szoktam könyvet félbehagyni, sőt, dühít, ha nem olvasom el elejétől a végéig. De ez esetben kivételt tettem, és belenyugodtam, hogy ami nem megy azt nem is kell erőltetni és feladtam, mert háromszori nekifutásra is elakadtam a történetben. És ezáltal ez volt az első könyvadaptáció, ami filmben sokkal jobban emészthető volt számomra, mint maga az eredeti, írott mű. Filmben viszont annyira tetszett, teljesen magával ragadott Julia Roberts játéka, illetve a film mélysége, a hit keresése, az önmagunk megismerése, illetve a függetlenség feladása ellen vívott küzdelem ábrázolása. Nagyon cuki kis film volt. Így kedvet kaptam és negyedszerre is megpróbálom elolvasni a könyvet, hátha így, a film ismeretében, már menni fog. Majd beszámolok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése