Vége az X-Faktornak

Na, a hétvégén mind a Megasztár, mind az X-Faktor befejeződött. A Megasztárról nem tudok véleményt mondani, mert nem követtem rendszeresen, de az X-Faktorról tudok. Szerintem nem volt még ilyen verseny, amelyben nem a legtehetségesebb győzött volna. Furcsa, hogy az emberek (feltételezem, hogy a nők, mennyire a külsőségek alapján szavaztak). Mert véleményem szerint, sem hang, sem előadó szempontjából nem Vastag Csaba volt a legjobb. Hisz hang alapján, akár Nikolas, akár Veca, akár Summer Sisters, akár Wolf Kati, simán kenterbe veri Vastag Csabát. Előadásmód alapján pedig, nem mondok nagyot, ha azt mondom, hogy Király L. Norbi vastagon jobb, mint az idősebb Vastag testvér. De végül ő nyerte, úgyhogy congratulation, de én jobban örültem volna másnak. A tény, nem változott, hogy nem tudom, hogy ez egy ének tehetségkutató-verseny, avagy showman kerestetett. Végül is már mindegy, de ezt végig a verseny alatt, nehezen tudtam eldönteni.
Reméljük azért nem csügged Nikolas, hisz nagyon tehetséges, és nem mindig az első szakítja a legtöbbet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése