Égősor az erkélyre

Van egy nem túl nagy, de azért mutatós erkélyünk, ugyanis szép a kilátás, és a nappaliban ülve az egész erkélyre rálátunk. A korlát kiválasztását, nagy viták előzték meg, mert jómagam kovácsoltvas korlátot, férjem pedig valami extra high-tech csiri-viri modern korlátot szeretett volna. Végül, mondanom sem kell, hogy diadalmaskodott a női nem és kovácsoltvas erkélykorlátunk lett. Évek óta, minden karácsony előtti készülődéskor konstatálom, hogy milyen gyönyörű lenne, ha végigfutna rajta egy égősor. De még sosem léptem az ügyben, ugyanis az építkezés nagy lendületében, mikor csináltuk a lakásunkat, elfelejtettünk konnektort csináltatni parányi teraszunkra. Tehát, ez egy komoly gátja volt az én nagyravágyó égősoros erkélyes ötletemnek.
A múlt héten azonban döntést hoztam, mivel a barátnőméknél epekedve, az irigységtől sárgulva csodáltam a csillogó villogó világító erkélykorlátjukat. Idén végre lesz égőnk az erkélyen. Férjem gyorsan elszaladt és vett egy 10 méteres égősort, így most már az égősor ott várakozik a polcon, ugyanis konnektorunk még mindig nincs az erkélyen, sőt még a polcon sem, ugyanis azt még meg kéne venni. Bízom benne, hogy a férjem valóban elintézi a konnektor-ügyet, mert most már tényleg csak egy karnyújtásnyira vagyok egy álom beteljesülésétől…
Végül a konnektor-ügy is el lett intézve, mert egy nagyon kedves barátnőm felajánlott egyet saját ezen eszközökkel foglalkozó boltjából. Ez itt a reklám helye: Creomax Kft.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése